WERKWIJZE EN TARIEVEN

Werkwijze

Nadat u mij heeft benaderd maken we een afspraak voor een gratis en vrijblijvend intake gesprek bij u thuis. Dit duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur.

In dit gesprek wordt uw persoonlijke situatie besproken en gekeken naar een voor u passende werkwijze. Aan het eind van het gesprek stellen we samen haalbare doelen.

Vervolgens stuurt de Ordner u een vrijblijvende offerte en de algemene voorwaarden.

Wanneer u akkoord gaat met de offerte en de Algemene Voorwaarden gaan we over tot actie. We gaan samen aan de slag en om orde op zaken te stellen.

Enige weken na afloop van de dienstverlening neem ik contact met u op, voor een korte evaluatie.

Wilt u de hulp van de Ordner bij het invullen van formulieren, schrijven van brieven of contact opnemen met instanties, neem dan telefonisch of via e-mail contact. We maken een afspraak zodat ik u direct bij u thuis van dienst kan zijn. Spreekt u liever ergens anders af dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Voor verdere informatie en/of het maken van een afspraak kunt u telefonisch maar ook via e-mail contact opnemen met de Ordner.

Tarieven
Intakegesprek is gratis en vrijblijvend.

Uurtarief Professional Organizer en Budgetcoach:

Bedrijven€ 61,00 ( incl. 21% BTW)
Particulieren€ 55,93 (incl. 21% BTW)
PGB-houders€ 46,22 (excl. BTW)
65+ ers€ 46,00 (incl. 21% BTW)

Het PGB-tarief ligt lager omdat het is vrijgesteld van BTW-verplichting. 

Voor mensen met een beperking of ziekte bestaat de mogelijkheid om een Persoons Gebonden Budget aan te vragen. Hiermee kunt je o.a. een professional organizer en/of Budgetcoach in huren. Mits voldaan word aan de criteria.

Meer informatie over Persoons Gebonden Budget kunt u vinden op www.pgb.nl en www.ciz.nl.
Ook kan de afdeling WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) van uw gemeente u meer informatie geven.